Ont från topp till tå..

Jag ligger i min säng och bara försöker att ta det lugnt även om allt runt omkring är så fruktansvärt dåligt. Jag orkar inte ta tag i mina problem då jag går och lägger mig för jag får saker som jag måste göra då allt blir för mycket att ta in. Jag kommer inte ihåg för jag får bara panik då jag lägger mig under täcket och hoppas på att de kan lösas utav sig själv. När jag i själva verket vet att de aldrig kommer bli de om jag inte tar tag i det. Var jag än är där någon står och pratar med mig/klassen så får jag inte in någonting i mitt huvud eftersom jag är i min egna värld där jag stänger av allt annat runt omkring mig för sekunden. Vilket jag kan göra flera gånger vid genomgångar, samtal, sms och internet. Jag har ingen ork, vad fAn ska jag göra..?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback