Graviditet..

Graviditet är faktiskt en väldigt vacker sak. Jag vet själv inte varför folk inte säger det längre, men kan bero på vissa saker. Det blir ju allt mer unga tjejer som blir gravida i samhället idag, många tycker tyvärr att det är oansvarigt men det är ju inte alls barnets fel att det blev till.
Eller har jag fel? Om den nyblivna modern planerat det eller ej, det är hennes val om hon vill ha kvar det lilla knytet eller ej.
Kalla inte den nyblivna modern för en massa skit, spelar ingen roll vilken ålder hon är i. Men orden sårar grovt!

Och till er killar nu då. Om du nu kan vara så fräck att ha utan kondom så bli inte feg om hon kommer med graviditetstest och säger att hon väntar barn. Du ska vara lika stark som henne. Du hjälpte ju till att göra det här lilla barnet. Det viktigaste är att man ska försöka hålla ihop, lämna henne inte för hon behöver dig hela tiden.

(Jag har skrivit om hela texten, eftersom det var en kille på Facebook som skrev den här. Men han hade inte skrivit det så bra så det tog en liten tid för mig att fatta vad han menade. Men jag vill bara skriva den här också. Så killar om hon blir gravid lämna henne inte, hon behöver ditt stöd och tjejer var inte fega, va stark genom hela graviditeten!)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback