I bilen.

Sitter i bilen. Har nyss träffat min lillasyster. Inte bokstavligen, men varit vid vid hennes grav. Bredvid mig i bilen sitter lillebror i sin bilbarnstol och nappen har sugit sig fast i munnen. I vår mini-buss så gör ju inte man exakt samma saker. Min mor får hålla koll på kartan, min far håller ett stadigt tag om ratten, lillebror 11 år spelar på sin telefon, lillasyster 9 år läser 'alla barnen..', lillebror 2 år suger på nappen. Själv sitter jag mest tyst, tittar ut genom fönstret, fångar in lite inspiration och skriver inlägget. Det enda vi har gemensamt alla dagarna är att alla tänker. På lillasyster, storasyster och som dotter.. (Första bilden jag lägger ut på mig här.)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback