kalla fötter och bleka armar.

Får en rysning genom hela kroppen, den var inte alls varm så som de brukar vara. Den var kall..? Lägger mig i sängen för att slippa mina små syskons gap och skrik som gör mig så arg, för de kan verkligen inte sluta när man säger till.
Lägger mig försiktigt under täcket och tar av mig mina svarta strumpor med den rosa kanten vid tårna. Kurar ihop mig och jag känner att fötterna är iskalla. Men jag försöker inte att tänka på det för jag ligger så skönt just nu.
Låter mina armar vila medan jag studerar mina drömfångare och allt annat som är intressant inuti mitt rum. Armarna är bleka, den tunna färgen som solen smekt över huden är borta och jag ser att min bleka färg är tillbaka. Mina fräknar börjar försvinna från armar och ben. Vilket är synd..? Men trivs mer med den bleka färgen än just alla fräknar på hela kroppen. Räcker med fräknarna på axlar, ansikte och lite på ryggen.

Vila upp mig innan maten serveras, vill inte tänka på mat men måste äta. Vill bara sova tills jag känner mig utvilad. Men måste få i mig något utav maten..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback