Onödigt..

Jag blir så trött på Facebook ibland. Dessa idiot grupper som skapas hela tiden. Grupper vid namn 'Sveriges snyggaste, Stockholms skönheter, Göteborgs hetingar och Skånes sexigaste'
När man ser de som blir 'dagens snygging' t.ex så är det bara de tjejer som är smala, fina ögon, fina former, fint ansiktsdrag och allt ser perfekt ut. Bland killarna så är de som väljs ut ska ha stora muskler, fina ögon, fint leende och välfriserat hår.
Sånt som gör så att man får dåligt självförtroende. Alla har svårt att gilla sig själva, det är ju faktiskt något som man inte gillar på sig själv. De som gillar sig själva har alltid gjort någon form av operation som gör så att de älskar sig själva, men det är ju inte dom bakom den där operationen. De gillade ju faktiskt inte sig själva innan operationen.
Men när jag ser såna bilder så blir jag bara besviken för jag har ju nästan ingenting så som dessa tjejerna har! För man inbillar sig i huvudet att det är såhär killar vill att tjejer ska se ut och då förändras man.
Själv har jag inte tid att förändra mig eftersom jag hatar att köpa kläder, smink och massa sånt trams.. Men jag blir besviken och den lilla 'djävulen' på vänstra axeln överröstar oftast 'ängeln' på högra axeln, vilket blir jobbigt..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback