Förvånad och kanske mer ledsen.?

   Kalaset är igång och sen kommer programmet Så mycket bättre på TV4. Alla sjunger den låten de valt att sjunga på Maja Ivarsson's dag. Den blonda lilla rock tjejen med en snygg hes röst som ger mig en lite rysning längst min arm. När det är dags för Olle Ljungström's tur att ta ett stadigt grepp om stativet för att sjunga den låten han valt, så säger många i släkten att min pappa är lik honom i sättet. Vilket jag inte alls förstod hur dom tänkte, då jag sa tillbaka vart ser ni ens likheten? Fick en spydig kommentar utav födelsedagsbarnet haha, men Joline du ser ju ut som en gris.
   Det gjorde faktiskt ont i mig, ville faktiskt bara gråta eller ställa mig upp och skrika framför alla. Men det är inte så lätt när man har en liten del imon mig där jag faktiskt är blyg. Ja, det är sant. En del inuti mig så är jag jätte sårbar och vågar inte säga emot för är rädd att börja gråta framför personen/personerna. Visserligen skulle det varit skönt att få det gjort, men vissa säger att jag är för mycket med vissa saker så försöker hålla mig borta ifrån det.
 
En gris, ärlig.. Är det sant..?
 
   Ligger i min lilla säng som luktar nytvättade lakan, ska nu slå upp min bok för att läsa något kapitel. Får försöka tänka på något annat än den kommentaren.. Imorgon upp 8.30 för att få se Julkalendern, dricka kaffe samtidigt och sedan ut för en promenad. Hoppas de blir längre än vad det blev idag, skulle varit så skönt.
Sätter i mina dreadlocks imorgon. WIIIIIE !!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback