Funderingar..

   Har lämnat in mitt arbete i Material och Miljö om mobbning, är faktiskt jätte nöjd med arbetet som jag har gjort. Lite försenat en aning men jag har ju lämnat in den nu och känner mig nöjd även med förseningen. Tog inte den Svenska mobbningen, utan jag tog den Amerekanska mobbningen.
 
   Funderingarna över allt annat vet jag inte ens vart man ska börja. Känner mig allmänt i skolan, de personer som skulle föreställa sig mina vänner kollar snett på mig och jag börjar undra vad som är fel på mig när jag ser mig i spegeln. Men jag sköter skolan som jag ska och försöker vara där så mycket som möjligt även om jag känner mig dålig eller inte mår bra för tillfället. Är helt enkelt hemma då jag bara är sjuk! Gör mina läxor på kvällarna och under bussresan, då jag inte har något att göra då läxorna är klara läser jag någon bok. Men jag försöker se framåt även om jag är ensam i skolan och får dessa onödiga blickarna som jag egentligen ska försöka ignorera totalt.
   På mitt schema just nu så håller jag på med maten, kyckling med grattäng. Måste även tvätta min mängd med kläder som ligger lite överallt i mitt rum, och jag måste även försöka dammsuga och fixa iordning lite mer på rummet eftersom de inte alls är inärheten utav klart. Så fixar de medan maten står i ugnen.
 
Det känns bara som om himmelens alla vackra färger gör mig glad för tillfället.
 
Bild tagen från min Instagram @ ohanajoline



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback