Jag känner mig otrygg..

I skolan känner jag mig oftast otrygg och mina 'vänner' ignorerar mig så jag känner bara liten i allmänhet. Vilket gör att jag bara mår illa att visa mig i skolan.. Känns som jag inte har någonting att göra här i skolan. Vill bara hem, hem, hem!
Men vem fasiken lyssnar på mig? Eller vem vill umgås med mig ens? De vänner som inte går på denna skolan som gör att jag kan vara glad för sekunden. Vet ju inte ens vem som är mina vänner i skolan längre..


det där är oftast bara en känsla, kan lova att det inte är så det ligger tlll egentligen! <3

sen ville bara påminna om att det finns ännu en ny omgång och chans att bli veckans favvo på min blogg :D med 2 vinnare! var gärna med igen :)
PUSS

2012-12-18 // 08:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback