Nytt hår, ny look, ny Joline.

  
 
 


Är det lösdreads som du flätat in i ditt egna hår? vars köpte du dom isånnafall ?

Svar: Ja, det är såkallade fejk dreads som jag flätar i och flätar ur. Självaste håret köpte jag på Safari i Göteborg, håret heter kryolan som är ett syntet hår som du då kan fixa egna dreadlocks med. Köpte fem paket, och där måste du köpa ett paket gummiband till också.Har ju dock inte fixat dreadlocksen på egen hand. Då jag köpt materialet själv för att låta min kompis få fixa i ordning dom och sen fick hon fläta i dom. Men du skulle säkerligen kunna gå till någon salong och fråga om de skulle kunna fixa dreadlocks korvarna åt dig.
Har alltså bara köpt vanligt löshår för att min vän ska fixa dom.
Joline Efraimsson.

2012-12-02 // 19:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback