Krasslig.

Känner mig rätt så krasslig. Krasslig och ständigt trött.

Solen har varit med oss idag som gjorde en lite piggare, vilket kändes underbart. Lillebror som är 2 år och 2 månader fick springa ut på gräsmattan och sparka på den runda blå gula fotbollen.
Efter att jag tvekat en stund för att visa mig ute i den vilda världen. De nakna, vita ostadiga benen visar sig ute i solen. Känslan av att gräset kittlar en under fötterna var en skön upplevelse och barnet kröp fram ur den lilla kroppen jag lever i. Efter ett tag så kommer en rysande vind som smeker mina nakna ben, en härlig känsla.

Att försöka avsluta dagen blir en varm kopp blåbärssoppa. Barnet är hemma igen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback