Alla drömmer om fåglar även du även jag..

   Jag känner idag att jag inte allpågått på topp de senaste veckorna. Som sagt jag känner mig helt hängig, arg, frustrerad och.. Helt enkelt, JAG MÅR INTE BRA!! Inuti mig så känns de som de kommer explodera när som helst och allt som cirkulerar inne i mitt huvud just nu känns oerhört veligt, vet inte riktigt var jag ska ta vägen men vet att jag kommer få ett slut på detta någon dag. 
 
   Jag ligger i sängen, tänker lite. Tänker lite på allt möjligt om jag ska vara allvarlig. Mest över min framtid och kropp. Mina drömfångare får mig att tänka bort lite mer på saker. Har tre stycken drömfångare som väntar på att få bli uppsatta någonstans i rummet..
   Tänker mycket på när jag kommer att flytta hemifrån.. En mysig tvåa kanske lite nära stan, en mysig inredning, bo själv, ha en vän som sover hos mig lite då och då, ett hem som alla kaiskänka sig hemma och något djur som kan hålla mig sällskap. Hund är största önskan, en Jack Russel Terrier skulle varit jätte mysigt. Men äskar marsvin och då kommer jag nog köpa marsvin först!
 
   Jag är oftast arg och vet inte varför.. Ibland vill jag bara träna i flera timmar när skolan har lektion på sportlife en gång i veckan.. Varför vet jag inte, tror de kan bero på att få ut ilskan inom mig.?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback