Ibland har man bara otur och tur!

Snart ska man göra en stor och vågad förändring med sitt hår. Ska införskaffa mig dreadlocks. Dessa dreadlocks har jag velat ha ett ganska bra tag nu, och inom en kort tid så har jag det i handen. Det blir alltså en ny Joline, igen? Mina föräldrar vet ingenting, så de kommer troligen få en stor chock när dem ser mitt nya hår eller så kommer de troligen få reda på det just här! Hehe, förlåt mamma och pappa för jag inte sagt något. Men jag vill göra en ny förändrig, och JA det är inte några riktiga dreadlocks. Det är sådana roliga som man kan fläta i och ur när man vill, annaras hade jag aldrig vågat göra de på riktigt.
Min otur var att jag redan har köpt hår innan jag färgade det. Vilket var jätte dumt kom jag på efteråt när jag hade färgat klart de. Fick alltså lite panik inombords! Tänk om inte håret passar löshåret till dreadlocksen? Tänk om allt blir fel? Tänk om jag måste åka oc byta håret? Tänk om jag måste färga mitt hår lite ljusare? Vad ska jag göra!? Håret ligger alltså i mitt skåp i skolan, MEN jag kunde inte stämma av med det när jag inte har håret hemma. Så fick åka lite tidigare till skolan för att kolla om de passa. OOOOHJESUS CHRIST! Mitt hår var en liten nyans mörkare, men det ska faktiskt kunna gå. Jag är lyckligare nu..
 
Och grattis Obama för du får stanna kvar fyra år till, blev faktiskt glad när jag fick veta att du blev vald. Höll tummarna på dig, så vann du!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback