Ont i kroppen, och Julkalendern.

   Har magont så att de skriker om de. Lyckades få ner ett knäckebröd med keso och tomat i magen. Var tvungen att äta något för att försöka dämpa på illamåendet. Håller på med maten som vi ska äta idag till middag och den tar flera timmmar att göra, någon Skånsk kalops och potatis till. Så maten blir klar runt 18.00-19.00..
   Försöker att se glad ut medan jag har de onda i magen, känns som de är knivhugg i lungorna när jag andas också. Därför blev jag sängliggandes till halv ett och bara försökte lugna ner mig, alltså inte gripas av panik över lungorna. Har dock haft problem med lungorna innan då de gör så ont när jag andas, så är ju rätt van. Vet inte riktigt vad det är men det är alltid på höger lunga.
 
   Är jätte taggad inför julkalenderna som börjar nu på Lördag och då får man ju öppna den första luckan! WIIIIIE!!!! Längtar så mycket för har fått en choklad kalender utav mamma. En sån fin med tomteen i släden och ljusbruna nallar på en ljusblå/vit bakgrund. 24 luckor och den ska bli tom på Julafton.
   Vill så gärna ha en/två marsvins änglar som gör så jag inte känner mig ensam om nätterna, åh snälla låt önskan gå i uppfyllelse?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback