Aggressiva tjejen..

För varje dag som kommer så blir jag mer aggressiv för stunden, irriterar mig på små saker som jag inte ens ska bry mig om och jag blir så arg vissa stunder så jag börjar gråta.! Vilket jag tycker är jätte jobbigt, för jag vill inte ha ett sånt här mående. Finns det någon slags hjälp till någon som man kan få mot detta? Eller är detta bara en grej som kommer vara under en period.? För vill vara glad utan att fejka ett leende, eftersom jag inte orkar fejka en massa skratt, leenden, glädjen och att jag säger 'jag är okej/bra'..
Vad ska man göra.?



jag tror att du är extra känslig nu när det snart är ett år sedan och man blir så påmind. Det är inget konstigt men jobbigt när man inte känner igen sitt sätt. det kommer att bli en tuff tid för dig och familjen nu. var rädd om dig / Eva

2012-10-03 // 19:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback