Klagomål.?

Jag får tydligen inte sörja min egna syster, för folk vill inte bli 'smittad' utav min 'bitterhet'.
Nu får ni väl för fan ta och ge er. Alltså helt seriöst, en sorg kan inte smitta någon. Det är helt omöjligt. Det är inte som en förkylning eller feber som smittar vidare och vidare. En sorg stannar inne hos en person och kommer alltid förbli.

Självklart så är jag jätte ledsen och aggressiv väldigt länge och kommer alltid att komma fram och tillbaka. Jag är den jag är, ni som inte accepterar de kan ju likaväl sluta klaga på mig och sköta sitt eget. Men om mina problem är så intressanta så får ni spekulera hur mycket som ni vill, men bara ni inte står ivägen för mig så är jag nöjd.

Men desto mer jag klagar så kommer jag vara mer aggressivare för varje gång ni klagar! Haha..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback