Min syster..

Idag har de gått hela 363 dagar, om två dagar har de gått 365 dagar och de är alltså ett helt år sedan min lillasyster lämnade mig och min familj tomhänta. Min egna lillasyster. Endast 14 år.. 7 månader.. och 12 dagar gammal..

Fyfan!

Om Gud nu gett os livet, varför har han då gjort så vissa får de så svårt.?

Min egna lillasyster som gav mig en sorg, en sorg över henne. Jag gråter varje dag, fejkar mycket utav min glädje för vill inte få förfrågningar om hur jag mår. Speciellt så gråter jag extremt mycket för jag vet att du inte kommer få se, hålla, känna huden, känna doften, se på små detaljer eller få säga mitt första barns namn..

Lillasyster, jag saknar dig så. Saknar allt med dig. Din doft. Den där äckliga parfymen som jag är allergisk mot som låg som en tät dimma runt din hals. Dina konstverk du själv skapat. Eller hur du sa mitt namn och bad mig göra saker med dig..

Våran relation tog slut den 9 okt 2011, klockan 20:30..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback