Fin dag.

En fin dag, med vinden som blåser tar i några slingor i håret och den friska luften som luktar höst. Sånt som gör mig lite extra glad. Att få träffa träffa människor som gör att man kan tänka på andra tankar, få springa runt efter sina vänner i affären. Hitta inspiration bland kläder, smycken, skor, smink och hur alla andra människor ser ut.
Hur de väljer sin stil för dagen och den passande makeupen. Folk som springer fram och tillbaka i olika takter, och man själv går runt och drömmer hur de skulle varit om min lillasyster skulle levt idag..
 
Till min förvåning så hittade jag två fina skjortor/blusar och ett par skor. Är faktiskt nöjd med det som jag hittade för jag är den som frågar 'när ska vi hem..?' haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback