Trött på exakt allt..

 Så som rubriken säger.. Jag blir så trött på allt..!
 Alla lögner, besvikelser och alla som snackar bakom ens rygg. Orkar verkligen inte med ett sådant beteende när man trodde att man hade en vän som man kunde lita på, säga allt till denne person. Men nu vet man inte ens vart jag ska ta vägen, säga eller göra. För jag är jätte rädd att stå på stationen för att sedan få möta upp deras blickar. För mår verkligen inte bra för allt detta. Folk berättar en massa saker och jag vet inte vad jag ens ska tro på. Att bli sviken en gång kan leda till att man blir sviken mycket mer. Vilket jag inte orkar.
 En väldigt fin vän, då menar jag fin vän sa att jag skulle försöka glömma bort det, och bara tänka på något annat. Men det är inte alls så lätt när man lever i en sorg och sedan får höra om allt detta.. Men jag ska försöka glömma allt som min fina sa.
 
 Just nu brukar jag vara rätt arg så jag får ont i magen som gör så att jag nästan kan gråta i vilken sekund som helst när något går mig på nerverna. Vilket nu har blivit väldigt ofta. Som gör att jag undrar vad som är felet med mig.?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback