Ursäkta mitt språk..

Jag blir så jävla trött på alla dessa människor. Skäms ju för fan att ens att ha kött och blod! Att ni ens skriver 'ah, vi vet att Nicklas Hocker är död' tror ni de är så jävla roligt att se de? Tänk om man visserligen vore 'vän' med en utav hans släktningar på fb utav ett misstag för man ska ha så många vänner som möjligt här på fb. Vad tror ni Nicklas anhöriga känner sig då? Det har verkligen inget att göra med att 'jag känner inte honom, så vad gör det?' det hela handlar om respekt.

Ja, för snart ett år sedan gjorde min 14 åriga lillasyster nästan samma sak. Hon gjorde också en suicide. Tror ni jag skulle tycka de var roligt att ni skulle skriva så om henne? Nä, för det krossar ens inre! Men man måste fan vara stark, ha ett leende på läpparna, och alltid bara skratta för att folk inte ens ska titta snett på en för man måste bara vara så jävla glad hela tiden.

Många tyckte om Nicklas för den han var, hans musik eller bara sin egna kärlek som kunde vara VAD SOM HELST! men ni personer som ens skriver sånt här.. Alltså ni skämmer bara ut er själva. Det har hänt en allvarlig sak här, och även om man inte känner personen ska man visa respekt till personens anhöriga. För hur skulle du känna dig när ert syskon, barn, kusin, förälder eller kanske en vän skulle göra en suicide och ni läser något sånt här, hur skulle ni känna er inombords.? Tänk lite innan ni skriver ut något dumt på fb. För alla kan se, man har ingen aning om vem man är 'vän' med på fb. Ni kan hålla det för er själva, för även de personer som förlorat en familjemedlem får ont imon sig när de läser de här. För jag fick ont i magen när jag fick reda på första dagen då Nicklas hade lämnat sitt hus.. Tänk er för!

Nicklas nu när du befinner dig på samma plats som min syster, krama om henne från mig!



» Mari

Hej
Hittade ditt inlägg nu! Vill bara säga att jag kände inte Nicklas. Men det kändes ju lite så då man fick ta del av hans liv. Hans otroliga personlighet, så vacker på både insidan och utsidan. Nu har det gått ett tag men det gör så fruktansvärt ont, fortfarande. Så overkligt. Ett mörkt djupt hål i mitt hjärta. Kan inte förstå. Har själv en del jobbiga grejer och mår själv inte så bra.
Blir också ledsen när jag läste om din syster. Jag kan inte sätta min in i din situation, vet inte hur du har det. Men många kramar från mig! /Mari

2013-05-03 // 00:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback