Vinden som susar förbi.

Jag ligger i min mjuka säng, under det lätta täcket som bär på det lila överkastet. I min säng har jag min bok, som jag skriver ut mina känslor och allt i som jag inte alls delar med mig utav.
Utanför mitt fönster så hör jag binder susa igenom alla regndroppar som piskar ner mot mitt fönster. Jag kan föreställa mig hur frisk luften är på utsidan och jag vet att höstdoften är inne.

Innerst inne i magen så mår jag fortfarande dåligt, och de handlar om allt. Allmänheten och sen har jag fått någon otillämplig bakterie inne i mig som fick mig att stanna hemma från skolan. Vilket betyder att jag spenderat så mycket tid i familjens olika sängar.
Mamma och pappas säng, min säng och mina småsyskons sängar. Själv gillar jag bäst att ligga i min lillebrors säng (12 år) för han har den finaste sängen och jag får vara där uppe, nära köket sen är madrassen i hans säng helt underbar. Händer oftast att jag lägger mig i den efter skolan och sover i några timmar..

Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback